Kickstart



Idag gäller det! Gi fas 1 i 10 dagar and no excuses.
Plus att jag ska träna 1 - 2 ggr om dagen. Mitt nya liv börjar idag liksom.

Ett annat mål tills festivalen är att jag ska bli neger (Jojo också). Oavsett väder.
Så idag när det blåser och är molnigt har jag Loreal's fuskkärm "steg för steg". Den är helt underbar för den luktar inte skit, som alla andra fuskprodukter gör. Den luktar precis som en vanlig body lotion. Jag tycker dock att man blir liiiiiiiite kladdig av den.

såhär ser min första GI dag ut:
Frukost: Knaperstekt bacon och en halv tomat (- blir godast om man gör den i ugnen med rosmarin på.) 
Lunch: Kyckling med kokt broccoli.
Middag: Fyllda färsbiffar med ugnsgrönsaker.


(Mellanmål: Ägg)


PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Jojo

åt just upp dom sista godisarna i min påse, NU KÖR VI!!!!! Jag kommer inte kunna va nyttigare än dig, men brunare ska jag bli hehehehe :D Förresten vet du ju att det heter "varm ugnstomat" - kommer du inte ihåg när jag tjatade sönder alla att dom skulle äta det hos mig?! Gillade det sista där också, om ägg. Ska du börja gå omkring med kokta ägg i väskan nu alltså? ;) hihihihi

2010-07-05 @ 16:49:26
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0