grym jag är

Två pass idag. fan va grym jag är!
Har varit en rätt effektiv dag annars måste jag säga.
Dagen börjades med en timmes träning. Vid tolv tiden drog jag, Josefin, Malin och några andra till Ingestrand. Efter 2 och en halv timme vart jag och malin rastlösa så vi drog och köpte mat, satte oss på mitt favoritställte - gräsplätten mellan bryggan och HK. (har blvit värsta hängarstället där i sommar.) Väl hemma upptäcker jag att min teve har kommit :) wiiiho! Jag klipper brorsan, lägger in tvätt, viker tvätt och lagar middag. No shit! Vid halv nio var jag uttråkad igen så jag åkte och träna igen.

Nu ska jag ringa USA, Tyskland och vika handdukar. OCH kika på ny telefon. Fuck touch säger jag bara.

p.s. jag har blivigt sjukt brun. d.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0